Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Webshop

 

Kezdőlap » Kertigép, kisgép motorok » RATO RV170 kapamotor - AutoChoke


        

RATO RV170 kapamotor - AutoChoke

Készleten

 

Új


0x

Ár (nettó): 44 990 Ft

Ár (bruttó)(27 %): 57 137 Ft


Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  
Cikkszám: RV170-Auto
Ennél a terméknél nem használható fel kedvezménykupon.

Termékváltozatok

Kép:
Cikkszám / Termék neve:
Raktáron:
Ár:
RATO RV170 kapamotor
RV170
RATO RV170 kapamotor
Nincs készleten
Ár 50 787 Ft

RATO RV170 benzinmotor

  • Függőleges főtengely, léghűtés
  • OHV felülszelepelt konstrukció, kézi berántó
  • Rövid főtengely, elsősorban rotációs kapákhoz
  • Főtengely átmérő: 22,2mm (7/8")
  • Nehéz lendkerék, fék nélkül
  • Fordulatszám szabályzó, végállásban STOP kapcsolóval
  • Termosztát vezérlésű automata szívató hidegindításhoz (nem kell pumpálni)
  • Lökettérfogat: 173ccm
  • Öntöttvas hengerpersely
  • Felső ponton golyóscsapágyazott főtengely
  • Nyomaték: 9,0Nm 2.500-as fordulaton
  • Maximális nettó teljesítmény 3.600-as fordulaton: kb. 6,0LE
  • Üzemanyag tank: 1,0liter
  • Olaj szükséglet: 0,6liter
  • Szóróolajzás
  • Papír lemellás légszűrő (Briggs Quantum és Honda GCV típusokkal csereszabatos)
  • Súly: 14kg

Eddigi tapasztalataink és a visszajelzések alapján kifejezetten megbízható és üzembiztos, nyomatékos és alacsony fogyasztású benzinmotor.
OHV technológiájának köszönhetően a cserélendő, jellemzően Briggs vagy Tecumseh motoroktól halkabb és egyenletesebb járáskultúrával rendelkezik, könnyebben indul.
Szabvány 3 pontos felfogatása van, ezekből kettő átmenő csavaros, a harmadik zsákfurat, amibe a felhasználónak kell megfelelő méretű menetfúróval menetet fúrni.
Amennyiben a cserélendő motor olyan rotációs kapára kerül beépítésre, melynek kuplungja és a motor olajteknője között tehermentesítő axiál csapágy van, szükséges lehet (modell függő) egy közdarabot esztergáltatni, hogy ez a csapágy megfelelően visszaépíthető legyen a motorcsere után és ellássa feladatát.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

OGM2O